דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי הדרך שלך לעשות כסף 

מאת    [ 05/05/2011 ]

מילים במאמר: 600   [ נצפה 2390 פעמים ]

ע"י פירסום תוכל ליצור קשר עם עם לקוחותיך הפוטנציאלים, דרך הפירסום לקוח פוטנציאלי ידע ויכיר את שירותיך ומה העסק שלך מציע.
על מנת שפירסום יהיה אפקטיבי ויגשים את תכליתו עליו להיות מתוכנן היטב קודם לכן ולוודא כי הוא מעביר מסר ברור ללקוח הפוטנציאלי כדי למשוך אותו.

המטרות המרכזיות של הפירסום הן:

1. יידוע על השירות או המוצר
2. שכנוע על טיבו ואיכותו
3. איזכורים על קיומו
4. החדרת סיסמאות וסלוגנים ללקוחות כדי לייחד את המוצר או השירות ממתחריו ומשאר המוצרים הדומים הקיימים בשוק, וכך להפוך אותו למיוחד.

דרכי הפירסום הקיימות הן רבות מאוד וכל דרך שמה את הדגש על תחום אחר, לכן, על בעל העסק לבצע סקר שוק ולבדוק מהן הדרכים הקיימות ורק לאחר בדיקה יוכל להתאים את דרך הפירסום למטרותיו שלו ולבחור מהי שיטת הפירסום המתאימה לו. 

אל נא נשכח מטרת הפירסום בסופו של דבר היא לאפשר לעסק שלך להגדיל רווחים, בין אם על ידי ביסוס המותג והשם שלך, ובין אם על ידי הודעה על מבצע והנחות לצירוף לקוחות חדשים לעסק.

אמצעי הפירסום הנפוצים ביותר והמצליחים ביותר כיום הם: המדיות למיניהן

1. אמצעי פירסום יקרים אך עם זאת אפקטיביים כיוון שהם פונים בו זמנית לפלח שוק נרחב הם פרסומות- בטלוויזיה פרסומות בעיתונות פרסומות ברדיו - מקומי או איזורי פרסומות בקולנוע פרסומות בשלטי חוצות פרסומות בסלואלרי.

2. פרסום אפקטיבי ויעיל מאוד שמגיע בתפוצה רחבה, אך לעומת זאת זול מאוד מבחינה כספית; פירסום במודעות אינטרנט בעיקר מסוג PPC- כלומר שיטת Pay Per Click שיטה זו הינה שיטה ריווחית ביותר ועם זאת זולה מאוד, בשיטה זו בעל-העסק מפרסם את העסק שלו, אך רק כאשר מישהו מתעניין בהודעה ומקליק עליה ומגיע לאתר בעל-העסק, בעל-העסק משלם לחברת הפירסום.

3. קידום אורגני במדיה החדשה (רשתות חברתיות) - בשנים האחרונות הרשתות החברתיות תפסו נתח שיווק גדול. זוהי שיטה מאוד יעילה שאינה דורשת תקציב גדול וניתן לשווק באופו עצמאי באמצעות מגוון רשתות חינמיות כגון פייסבוק, טוויטר, יו טיוב ועוד. כמו כן, ניתן לפנות למומחה אינטרנט במטרה לקדם את העסק או המוצר בצורה מקצועית שתביא לחשיפה גדולה בקרב קהל יעד רלוונטי.

4. שילוט בתחבורה ציבורית על גבי צדי האוטובוסים או במסכי הטלוויזיה בתוך האוטובוס. פירסום באמצעות עלוני פירסום לבתים בהדפסת בעל-העסק והפצתם על-ידי חברת פירסום ודיוור. זוהי אחת מן הדרכים הריוחיות ביותר עבור בית-העסק אפקטיביות ויעילות מאוד ועם זאת זולות להפליא. שיטת פירסום זו טובה בעיקר לחנויות ובתי-עסק אזוריים הרוצים להגדיל את קהל לקוחותיהם בסביבתם ולהזכיר לתושבים הקרובים על קיומם. באמצעות שיטה זו ניתן להפיץ ישירות לדלתות הבתים או לתיבות הדואר.
רבים סוברים אף ששיטת פירסום זו אף טובה מן העיתונים משום שהיא זולה מאוד ומגיעה ישירות לבית הלקוח, ונשארת אצלו – לדוגמא שימוש במגנטים המודבקים על המקרר ולא נזרקת לפח כפי שקורה עם העיתון.

5. על-ידי הפצה ניתן להפיץ; פליירים, קטלוגים, גלויות, בלונים הנושאים פרסומת. על-מנת שהפירסום יתפוס יעילות רבה עוד יותר, רצוי להוסיף לכל קמפיין פירסמו איזשהי הטבה שבזכותה ירגיש הלקוח שהרוויח משהו מן העסק שעשה איתכם ולכן בפעם הבאה שירצה לקנות מוצר דומה יידע שהוא מגיע אליכם.

כמפרסמים חשוב לדעת

1. מיהו קהל היעד לכם? - למי אתם רוצים לפרסם? מהו פלח השוק? האם אילו ילדים, בני נוער או אולי קשישים?
2. בחירת סלוגן - איך יזכרו אתכם בפעם הבאה?
3. מה מייחד אתכם משאר בתי-העסק המספקים שירות דומה?
4. פירסום המעביר מסר ברור וחד משמעי - עליכם להעביר את המסר בפירסום בית העסק שלכם כך שהלקוח יבין מיד במה מדובר.
5. יצירת הצורך של הלקוח במוצר - הפירסום שלכם צריך לגרום ללקוח שלכם לחשוב למה הוא צריך את המוצר, חיזוק התודעה של הלקוח אודות המוצר שלך יאפשר ללקוח שיודע שהמוצר קיים להזכר מדוע הוא צריך אותו.

אמיר ברמלי, מנכ"ל קבוצת רוביקון, מומחה להערכת סיכוני אשראי והשקעות. בקבוצה זו עסקים שונים בחלקם אחזקות מלאות ובחלקן אחזקות חלקיות. הקבוצה מתמחה בהשבחת חברות, ניהול עסקי מתקדם וחדירה לשווקים המאפשרים הזדמנות עסקית מבטיחה וריאלית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב